perjantai 18. tammikuuta 2008

Torstai on toivoa täynnä...

...siitä, että jotakin edes tapahtuisi. Ja tapahtuihan sitä; meillä kävi vieraita. :) Armia ne mukamas vissiin tulivat pääasiassa katsomaan, mutta minä olen ihan satasen varma, että se perimmäinen syy olin minä, ihan varmasti! Eivät vain viiti tunnustaa, että minut halusivat nähdä. ;) Se toinen täti meinasi pistää minut laukkuunsa lähtiessään, niin kyllähän sekin jo todistaa kylästelyn todellisen syyn. Että turhaan Armi siinä tallustelet kirsu taivasta kohti ja ylpeilet vieraillasi, minä ainakin tiedän totuuden vierailun syystä.

Armikin sai nyt suomalaisen rekkarinumeron lopultakin. Silläkin se tuossa leveilee, kun on mukamas saanut mielestään niin hienon leiman Kennelliitosta unkarilaisiin papereihinsa. Mokomakin pikku pöyhkeilijä...

Iskä on vähän hassu.. Se päivällä katseli, että mikähän pehmolelu se on Armilla suussa, kun niin kauheasti touhuaa. Mutta minähän se, Tyyne itse! Minä mikään pehmolelu ole, vaikka välillä lelukorissa tirsotankin.

Ette arvaa mitä Armi teki tänään, kun oli iltavilli käynnissä! =:o Olen vieläkin ihan järkyttynyt.. Tuossa juostiin rallia olohuoneesta keittiöön perämopsia, ja kun Armi sai minut kiinni, niin se mokoma hyppäsi minun selkääni ja alkoi nylkyttämään! Hyi Armi, en minä ole niitä tyttöjä! Äiskäkin katseli ihan ihmeissään ja tuumasi, että taitaa Armilla mormoonit jyllätä. Mitähän ne sellaiset mormoonit edes on, jotka aivan yhtä-äkkiä alkaa jylläileen? (Hömölö Tyyne, hormonit eikä mormoonit - Armin huom.) No mormoonit tai hormoonit, kuulostaa ihan samalta.

Hei muuten, kasvattaja-Minna ja Esko ovat saaneet kennelsivujen lisäksi kotisivut maatilalleen, http://www.hukkala.fi/ Käykääpäs vilkaisemassa. Siellä harrastuksissa on minunkin kuva velupoikieni kanssa. Terveisiä vain sinne Hukkalaan, mukavan näköiset sivut oli, käytiin mamman kanssa yhdessä katsomassa. Ja hienoja kuvia Minna on sivuilleen napsinut.

Masa-veljeltäkin tuli Rovaniemeltä terkkusia. Hyvin kuulostaa Joulupukin maassakin pyyhkivän. En minä vaan uskaltaisi asua niin lähellä Joulupukkia! Eihän siinä rohkenisi edes tekemään yhtään pieniä mopsi-ilkeyksiä, kun aina saisi pelätä, että tontut kurkkii ikkunoista eikä sitten jouluna tipu lahjan lahjaa.. Paljon turvallisempaa asustella täällä vähän kauempana Pukista.

Unille mars! Vasen, vasen, vasen kaks kolme... Mamman kainalopaikka on vielä vapaana.

t. Tyyne, kainaloinen

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sä oot Tyyne tosi fiksu Flikka. Totta kai ne vieraat tulee, sitä perheen nuorinta kattoo, vaiks ne vähän vanhemmat muuta kuvitteleeki. Meilläki toi Fontero on aina ekaks ryntäämäs niitten vieraitten kimppuun, mut onneks mä osaan taklata sen pois tassuista, jotta vieraat pääsee paijaa sitä VARSINAISTA vierailun kohdetta.

Mukavaa viikonlopuu sulle. Meil on kivaa, ku Iskä ja Äiskä on molemmat kotona, eikä mulla ja Fonterollakaan oo mitään yönäytelmä eiku työnäytelmä keikkoi tiedossa.

Terveisin Antero alias Ahmed Ahne

Anonyymi kirjoitti...

Onneea hei ihan sikan et Armi sai Suomen rekkarit!!!!