lauantai 19. tammikuuta 2008

Heikin päivää!

Hyvää nimipäivää iskälle!
Mamma tarjoili äskettäin iskälle oikein nimipäiväkahvit; mukillisen kahvia ja kaksi keksiä. Jopa oli mellevät nimpparikahvitarjoilut..

Tänään se äiskä sai sitten otettua yhden kuvankin, jopa.. Ja sitten pitää ottaa tuollainen kuva, jossa minulla on nassu ihan kermaviilissä ja toinen korvakin vinksottaa miten sattuu, vaikka olen ollut nyt jo kolme päivää kolmiokorvainen, molemmilta puolin. Voisi se äiskä kyllä vähän miettiä, minkälaisia kuvia laittaapi näytille. Vaikka totuushan on, että meikäläinen on kaikissa kuvissa mitä kaunein, suloisin ja herttaisin, oli korvat sitten päässä miten päin sattuu ja turpavärkki miten törtteessä tahansa.

Mamma on niin onnellinen, kun minulle ruoka maistuu. :) Ei tarvitse houkutella syömään, niin kuin kuulemma Sallia ensimmäiset 1,5 vuotta. Mutta nyt Sallikin syö kuin hevonen ja sen kyllä huomaa Sallin vyötäröstäkin.. Mutta mamma on häpihäpihäpi! Ja siitäkin mamma on onessaan, kun Armikin on syönyt koko ajan reippaasti, vaikka kuulemma kylästelijät monasti nirsoilee ruoan kanssa. Miina-mummosta ja mummon ruokahalusta ei sitten kannata mitään mainitakaan, kun sinne uppoaisi vaikka meidän kaikkien sapuskat tupla-annoksina!

Tänään olen ollut ihan kiltisti enkä ole mitään kepposiakaan keksinyt. Tosin äsken meinasin maistella keittiön seinää, mutta äiskä ehti väliin. Höh, siinä oli vain joku ruokaroiske, jonka siivosin pois, mutta mamma luulee, että olisin halunnut muotoilla seinää uuteen uskoon..

Että sellaista. Lauantai-illan huumassa

Tyy-ne

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Elä sie Tyyne noist korvajutskista välitä. Mitä lie naisten hömpötyksii, ne jotkut kolmiot ja ruusut. Mä ainaski kannan korvani just niinku mulle soppii. Toinen ny taitaa välillä olla vähän vinksallaan, mut ei se mun menoo haittaa ;).