sunnuntai 6. huhtikuuta 2008

Griffoneita tapaamassa

Heippa hassunassut!

Meillä oli vähän sellainen mitäänsanomaton viikko, ei ollut oikein mitään kerrottavaa sitten Miinan synttäreiden. Vaan kun viikonloppu koitti, niin alkoihan sitä tapahtumaan! Perjantai-iltana Armi tuli yökylään ja voi että me taas pelattiin! Lauantaina lähdettiin sitten äiskän ja Armin kanssa Iihin tapaamaan griffoneita. Siellä oli griffontapaaminen ja alunperin äiskän piti mennä ihan yksin lääppimään griffoneita. Mutta sitten sinne järkättiin näytteenantomahdollisuus jotain geenitestejä varten, niin äiskä otti sitten minut ja Armin mukaan. Muut on kuulemma näytteensä antaneet jo aikaisemmin. No mua jänskätti sitten niin kamalasti se näytteen antaminen ja neulalla pistäminen, että mulle ei maistunut edes ruoka lauantaiaamuna! =:o Mutta loppupeleissä, ei se sattunut paljonkaan. Me oltiin Armin kanssa oikein reippaita tyttöjä ja annettiin Iiris-tädin pistää meitä. Me saatiinkin sitten Iiris-tädiltä namia palkaksi. :)

Äiskä jopa muisti ottaa kameran sinne rihvelitapaamiseen. :)



Satu-tädille oikein isot kiitokset tapaamisen järjestämisestä ja siitä, että me saatiin tulla mukaan. :)


Satu-tädin lisäksi myös Roosa on mopsifaneja, vaikka Satun ja Roosan perheestä löytyykin mukava griffontyttö Ninni. :)




Riehumisen välillä jotkut levähteli bokseissaan ja latasivat akkujaan.
Paluumatkalla me käytiin pikaisesti moikkaamassa mun Veeti-isiä. Olipa kiva nähdä iskää pitkästä aikaa. :) Tässä kuvassa minä oon iskän kanssa. Iskä antoi mun jyrsiä iskän luuta. :)




Sitten, kun tultiin kotiin, niin mamma alkoi hulluna pakkaamaan reppua. Sille tuli synnytyshälytys! =:o Se oli valvonut yön yhden mopsimamman vierellä ja odottanut synnytyksen alkamista, mutta tämä mamma halusikin tehdä sunnuntailapsia ja pyöräytti pienokaisensa vasta sunnuntain nimiin iltapäivällä. Kovasti onnea sinne pentulaatikon äärelle! :)



Me oltiinkin sunnuntai Sallin ja Miinan kanssa Miska-enon luona hoidossa, kun iskälläkin sattui just sunnuntaiksi reissu. Kivaa oli sielläkin, oikein paljon kiitoksia Katille ja perheelle. :)
Nyt toi mamma aikoo taas rauhoittua kotisteluun... kunnes tulee seuraava synnärihälytys.. ;)
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille Tyyne-faneille! Ja Antero: meiän iskä on huomenna tulossa Espooseen, niin mää laitan sen mukana tulemaan sulle repullisen suukkoja. ;)
t. Tyy-ne

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voihan rihveli sentään, kun sul on taas ollu menoo ja meininkii. Alkaa meikäläinen ihan hengästyy, vaiks en mäkään viel mikään ikäloppu oo, hih…

Ja kyl sä oot rohkee, ku silleen annoit sen testinki ottaa. Ollaan katos ny molemmat testattui, et eiks meil oo ny sit kaikenlaiset lisenssit niinku valmiina vai minkäköhän takia ne meit pisteli?

Muuten muistiks yhtään kuiskutella Veeti-isälle mun olemas olost? Aattelin vaan, et ei kai sun isä-ukolla oo mitään sanomista tähän meen riiaukseen. On muuten komee isä sulla ja hieno kuva teistä molemmista, et isä-ukolle vaan terkkui.

Oih Tyyne, oih Tyyne…. Pusuja Espooseen, jippii…. Mitenköhän mä pääsen sitä pusureppuu hakee, ku noi hömelät ei oo vieläkä hankkinee mulle bussilippuu, NYYH… Mut ei hätiä mitiä, sanoppas iskälle, et puhaltaa oikeen voimakkaasti sitä reppua Pohjois-Espoon suuntaan, ni mä oon tääl sitä vastaanottamas ihan avoimin sylein (mut käske iskän puhaltaa ennen matsii, ku matsin jälkeen voi olla keuhkot sen verta huonossa hapessa, et ei puhallus kanna enää minnekään, hih…).

Mukavaa viikonalkuu sulle oma Musukka, pusi, pusi, pusi….

Terveisin oma Anterosi

Anonyymi kirjoitti...

Antero-kultaseni, älä huoli, kyllä mopsi-isikin tietää meistä ja meidän romanssista. ;) Iskä käy Aija-äippänsä kanssa lukemassa mun blogia silloin tällöin. Eikä Veeti-iskällä tuntunut olevan mitään sitä vastaan, että me vähän niin ku riiustellaan.. ;)