sunnuntai 13. huhtikuuta 2008

Armi Superhännän kanssa mätsärissä

Heippa, hanimussukat! :)

Me sitä käytiin Armin kanssa mätsärissä Virpiniemessä. Hirvittävän mukava mätsäripäivä oli, vaikka maneesissa oli mielettömän kylmää, mutta saipahan hyvän syyn kököttää äiskän sylissä. ;) Meillä oli tosi hyvä tuuri, kun saatiin mätsäriseuraksi Päivi ja Päivin kamera, tuhannet kiitokset Päiville hienoista mätsärikuvista! Vaikka minkälaisiapa muita kuin hienoja kuvia sitä voi tulla, kun on näin hienot mallit. Samoin kiitokset Doris-ranskiksen Jani-iskälle kuvista. :)

Armihan oli sitten pukeutunut tänään asiaan kuuluvalla tavalla Kärppien eilen voittaman SM:n kunniaksi. Armi The Kärppä-fani. ;)





Tässä me ollaan äiskän kanssa sinisten pienten pentujen kehässä. Mää sain siis sinisen, värikehästä ei tullut sijoitusta. Armi sai punaisen, mutta ei Armillekaan valitettavasti sijoitusta.



Mulla on tuo kehäkäyttäytyminen vielä vähän hakusessa, mutta tänään osasin käyttäytyä jo melko siivosti enkä karannut edes hihnasta. ;) Vaan Armi se seisoo kuin suolapatsas! Se on kyllä tosi tomera tyttö esiintymään ja Armin Sari-äippä esitti Armin tosi hyvin, äippäkin kehui maasta taivaaseen tuon parivaljakon.



Armi pöydällä tuomari Jari Laakson arvosteltavana. Tuomari oli ihastunut Armin häntään, oli puhutellut "superhännäksi". ;)




Sitte me vähän söpösteltiin Päivin kameralle. ;) Mulla on vähän hevonkakkaa vissiin tuossa alahuulessa, mutta eihän se pikku rikku komiassa haittaa! ;))


Sitten oli Armin vuoro söpöstellä.



Sitten me söpösteliin äiskän kanssa yhessä, vaikka tuosta äiskästä on kyllä söpöys yhtä kaukana kuin itä lännestä.




Ja sitte Armi söpösteli äiskänsä kanssa. :)



Me ostettiin arpoja siellä mätsäripaikalla ja meillähän kävi uskomaton arpajaistuuri! Minä voitin ison puruluurullan ja Rouva Fortuna oli selvästikin sitä mieltä, että äiskä tarvii uuden pentujen punnitsemisvaa'an. Että ei tarvinnut ihan tyhjin käsin sieltä mätsäristä lähteä, vaikka kehässä menestystä ei tullutkaan.


Kiitoksia Armille, Sarille ja Päiville mukavasta mätsäriseurasta! Nyt unille ja kohti uuden viikon uusia seikkailuja!

t. Tyy-ne, kehäkettu

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi Tyyne, sä pelastit mun päiväni. Mitä ihkui söpöstely kuvii (ja Armi oli söpö tietty kaa). Voih, nyt mä huokaileen taas koko päivän... Kiitos Tyyne söpöliini, ku oot olemassa. Ja muute, mä oon ihan kade Armin paidasta.

Terv. Tyynestä sekaisin oleva Armas Antero

Anonyymi kirjoitti...

Kunhan vain Antero et kattele kovin pitkään tuota Armia... ;)

*halipusumuisku*

Anonyymi kirjoitti...

Ei Tyyne Kulta, enhän mä nää muut ku sut, pusi. pusi...