sunnuntai 20. huhtikuuta 2008

Kuva-arvoitus sunnuntain ratoksi

Suloista sunnuntaita, ystäväisenä!

Tänään minulla onkin teille kuva-arvoitus! :)) Etsi kuvasta Tyyne-mopsi.


Mää oon tykänny pikkulikasta asti nukustella kaikenmaailman peittojen ja pussilakanoiden alla. Yöt olen viettänyt pääsääntöisesti äiskän vieressä peiton alla, paitsi nyt kevään korvalla on pitänyt nousta nukkumaan peiton päälle, kun on lämpimämmät yöt. Eilen illalla, kun katseltiin mamman kanssa telkkua sohvalla, niin kääriydyin tuon sohvapeiton sisään niin, että mammakin ensin ihmetteli, että mihin mää katosin. =:o Tuossa sohvalle maastoutumisessa on kyllä sellainen vaara, että ne ei huomaa mua ja istuvat päälle. :( Mutta nythän sekin riski on minimoitu, kun me ei päästä sohvalle kuin silloin, kun joku meidän ihmisistä siinä viettää aikaansa. Ne Miina-mamma-aidat... ;)

Pitää sitten vielä laittaa tällainen kuva, kun tuo Salli-täti oli niin suloinen... Tuli köllöttään illalla mun viekkuun ja sillä oli sitten Tyyne-merkkinen tyyny. :) Mukavasti Salli lämmitti siinä mun kyljessä. :)




Meillä on tänään Titus-mopsin kanssa metsätreffit. Mutta älä huolestu Antero-mussukka, Miska-eno lähtee esiliinaksi. ;) Sitten toi äiskä on menossa katsomaan yhtä mammakoiraa, joka sanoo parin viikon päästä POKS. On kuulemma sinnekin menossa sitten kätilöimään. Toivottavasti se ei sieltä sitten tuo tuliaisina pentua (kummiskin käy niitä sitten isompana lääppimässä!), kun ne on ihan väärän rotusiakin. Äiskälle saattas olla kuulemma melkein yhtä oikea rotu kuin mopsi... Mitähän se sillä meinaa, ei voi olla muita rotuja kuin ME, ME, ME... Muistappa se äiskä, kun meet lääppimään vääränrotusia.
Jees. Onnea kehään kaikille teille mossukoille, jotka olette tänään Jyväskylässä näyttelemässä. Me täällä jännätään tuloksia, kuulemma. Minähän en niistä mitään ymmärrä, mutta tuo äiskä oottelee aina ku tulisilla hiilillä, että miten niissä näytelmissä menee..
Sunnuntain jatkoja!
t. Tyy-ne, sunnuntaityttö

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Huomenta Rakas Tyyne Mussukka! Mä löysin sut heti tosta kuvasta, mut muolla onki sellanen supernäkö, sillon kun on susta kyse.

Huh, hyvä et sul on siel treffeillä sellanen esiliina mukana, ni mun ei tarvi täällä olla ihan paniikissa, et mitenkäs meen romanssin käy.

Mukavaa viikonalkuu sulle Tyyne ja muulle porukalle kaa!

Terveisin Tyynestä sekaisin oleva Andy Armas Antero

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.