tiistai 29. huhtikuuta 2008

Reissukuvia ainaski tsiljoona!

Heippa höpönassut!

Reissusta ollaan palattu maanantai-iltana. Mukava reissu oli, isot kiitokset Mutille ja Mämmille riekkumiskaveruudesta ja Piipaalle kans mukavasta viikonlopusta. Kiitokset myös kaikille mopsikavereille ja niiden ihmisille, joita reissussa tavattiin. Sitten niitä kuvatuksia...


Piipaalla on sangen omituisia naapureita... =:o


Sunnuntaina oli iiiiiiihanan lämmin aurinkoinen sää. Me oltiin ulkoilemassa ja piknikillä nauttimassa kauniista kevätpäivästä.


Minä ja Mutti




Mämmi-täti



Mutti, Mämmi ja minä




Mutilla oli vähän kevättä rinnassa! ;D



Ja piknikillä.



Viisi päivää saikkua...



Mutti köllöttelee auringossa



Mämmi



Sitten täytyy laittaa vielä meidän riekkumisvideoita, klikkaa tästä ja tästä.


Sitten me käytiin ottamassa pikku unoset Mämmin ja Mutin kotona, sillä lisää riekkumista oli tiedossa...




Iltapäivällä mentiin koirapuistoon, jossa treffattiin mustat mopsipojat Pipari ja Laku.


Tässä minä, mun takana Pipari ja oikeella Laku.





Minä, Laku ja Mutti




Mutti poseeraa agilitypuomilla



Ja hiliputtellee sieltä sitte alas.



Tähän on kyllä laitettava Mutin tyylipuhdas suoritus puomilta, klikkaa tästä.

Minä, Mutti ja Laku



Sitten tuli vissiin joku tuulenpuuska, joka tarttui mun korviini. =:o



Äiskä meinas, että näillä korvilla sais näyttelystä arvosteluun, että "Vielä hieman kevyet korvat" tai että "Korvien tulisi asettua"... ;D


Laku taisi vähän rrrrrakastua Muttiin.... =;o



Vaikka Laku kuinka kuiski Mutin korvaan, ei Mutti kyllä oikein lämmennyt... Kumma likka!



Pipari



Pipari, Mutti, Laku ja Mämmi


Ihmeellistä, mutta totta: kaikki samassa kuvassa! =:o




Minä ja jompi kumpi mustista pojista...



Sitten me otettiin Mutin kanssa matsi Piipaan lapasesta. :)


Ja taas riekkuvideo
Sitten käytiin taas välillä Mämmin ja Mutin kotona huokasemassa, mää söin iltapäiväsapuskaa ja otettiin pienet tirsatkin. Seuraavaksi mentiinkin tapaamaan Pontus-mopsia. Kiitoksia Pontukselle ja porukoille mukavasta illasta. :)
Pontus


Jostain kumman syystä Mutti tuntui olevan poikamopsien suosiossa. Pontus-parkakin taisi vähän rakastua, vaikka ne on Mutin kanssa sukuakin. Ja Mutin asenne oli tuollainen evvk... ;)


Pontus ja Mutti

Edelleen Pontus ja Mutti


Pontus ja vuorostaan Mämmi


Minulla oli niin kauheasti touhua Pontuksen luona, että minä en ollut sattunut kertaakaan kameran kohdalle niin, että äiskä olisi saanut kunnollisia kuvia minusta.
Sitten yks kerjäläiskuva. ;) Huomatkaa Mämmin loistava kerjäyspaikka pöydän alahyllyllä. :D




Reissusta palatessa käytiin vielä katsomassa mopsivauvoja. Tai siis äiskä niitä lääppi, mua ei edes päästetty vauvahuoneseen.... *mökötimöks*




Niillä mopsivauvoilla oli just matokuurin paikka. Ja sen kyllä huomaa nassusta. ;)



Sellainen reissu meillä oli. :) Oli TOSI kivaa, niin mulla kuin äiskälläkin. Nyt rauhotutaankin sitten kotistelemaan.

t. Reis-su-Tyy-ne

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jippii TYYNEEEE!!!!! Sä oo back. Ai että ku mul oli ikävä, kai sullaki ees vähän, hih... Mut jo on teil ollu megahauskaa.... Äiskä katteli kateellisena teen kuvii, ku oli niin hienoi, et oksat pois. Ja mitä rieukkumista, hau, hau... Mä en tainu ihan samaan yltää, vaiks kyl mullaki oli kova yritys viime pyhänä (ainaski velipoika Hemmo sai tuntee, mist Antero Mopsi on tehty, hih...). Tuleekohan meist, Rakas Tyyne, joku Riekkujapari, ku tolleen riehutaan. Kai sä sit niil lepotauoil näit muute musta unii, ku mä ainaski näin susta.

Mut ny mun pitää mennä ottaa terassille aurinkoo, ku tääl on iha mahtavat auringot. Tuhansii kotiintulopusui, oma Trinsessani.

Terveisin sun oma Trinssisi

Anonyymi kirjoitti...

Hei Trinssini Antero!

Totta ihmeessä mulla oli ihan hirviän kokonen ikävä sinua, semmonen kerrostalon kokonen. Semmosen 8-kerroksisen. *puspus* Ja näin minä unia sinusta. Niissä unissa me juostiin ja kirmattiin kimpassa, unissani mää haukuin ja pikkutassut vipelsi tuhatta ja sataa. Välillä minusta oli kuulemma kuulunu semmosia PUS- ja MUISK-ääniä... *punastus*