torstai 17. heinäkuuta 2008

Juhannuskuvia vähäsen jäläkijunassa...

Vaan parempihan se on myöhään, jos sillonkaa. ;))

Mehän oltiin sillon juhannusaattona Sirkka-tätin mökillä makkaraa paistamassa. Tai siis meillä mossuilla oli kyllä omat nappulat siellä iltaruokana mukana, mutta saatiin me vähäsen sitä makkaraaki, nam! Mammalla kun ei ollu jussin aikaan kameraa, niin se ei saanu sitte otettua jussikuvia olleskaan. Vaan tänään sitte kävi Moona ja Moonan äiskä kylässä, niin meiän äiskä sai Moonan äiskän kamerasta kuvia. :) Siellä mökillä oli jussina pikkutytöt Moona ja Senni, jotka ovat serkuksia. Pikkulikat hoiti meitä kovasti, ruokkivat ja paijasivat. :)


Senni antaa Miinalle vissiin jotain namuja. :)



Ja Moona paijaa mua. :)



Senni varmisti tuon pinnalla pysymisen ja veneili nurmikolla. :)
Sitten seuraakin kuva-arvoitus:
Etsi kuvasta Senni :))


Siellähän se Senni, veneen kyytissä, ja meiän iskä on hevosena. ;D
Moona tuli tosiaan tänään sitte käymään ja mää aivan innossani, että Moona tulee kattoon MUA, MUA, MUA...!! Vaan mitä sitä tyhjää! Kattokaa ny, Moona kun näki Iineksen, niin ei se mua pientä enää ees huomannu.... *HUOKS* Mää kyhjötin vain surkeena sohvan nurkassa..


Tuo pallo, joka on Moonan kädessä, on muuten kallein koiranpallo, mitä meiän äippä on kuulema koskaan ostanu. Soon ostanu sen sille edesmenneelle Toni-kultsulle, joka on ollu pallohullu. Tuohon palloon on syttyny valo, kun se on tömähtäny johonki, mutta nyt siinä ei oo palanu se valo aikoihin. Pallo oli maksanu 70 mummonmarkkaa ja on kuulemma moneen kertaan hintasa haukkunu, sen verta monta tennispalloa tuon takia on kuulema jäänyt hukkumatta koirapuistoon. ;) On tuo pallo kuulema kerran sinne hävinnyt, yhtenä talvena. Mutta oli sitten keväällä löytynyt koirapuiston ojasta. :)



No sentäs Salli-täti pääsi Moonan paijattavaksi..


Moonallaki oli ilmeisen hauskaa :))


Höh, vieläkö Iines-kuvia???




Ja ei ku lisää!! Tää on Tyynen tarinoita, eikä Iineksen...

No loppuihan ne jo! Huh huh.. Nyt kun nukutaan vielä yks yö, niin sitten tulee se Sippe, Iineksen sisko. Voihan elämä, mitenhän mää pärjään sitte kahen terävähampaisen bostoniriiviön kanssa! No toivottavasti se Sippe on edes yhtä kova juokseen rallia kuin Iines. Oli nimittäin tänä iltanaki semmoset rallit meillä Iineksen kans, että tassujen töminä vain kuulu ja minun kilijahtelu, kun jahtasin Iinestä. :)) Että on se oikeesti ihan kiva olemassa tuo Iines-ipana. :)
t. Tyy-ne, Iineksen varjosta
Jk. Antero hanimussukka, kiitos lohduttavista ja ihanista sanoista. ;) Taas nousi meikätytön itsetunto, vaikka korvat välillä sojottaaki toinen ittään ja toinen länteen. Ja sytän sykkii etelään... *kaipaava huokaus* Ei se tuo äiskä kuulema päästä mua junailemaan yksin etelään. :(( Pakko kai tässä on sitte kärsiä ja ootella, josko se sitte ens kesänä lähtis mun kaa käymään siellä teilläpäin.. Mutta lentosuukkoja ja satamiljuunaa lämmintä halia omalle Antsupantsulle! *pusipusi*

1 kommentti:

Pojat kirjoitti...

Tyyne rakas, voitasko laittaa noi äiskät vaihtoon. Mä oon tääl koko ajan pakkaamassa, ku haluisin lähtee Oulun suuntaan, mut toi ikävä ihminen, siis äiskä, ei päästä mua. Tosi tylsää, eiks vaan, rakas haniböö...Mut pusui kuiteski *pusipusipusi*