keskiviikko 27. helmikuuta 2008

Miska-eno tuli taas kylään :)

Heippa höpönassut!

Viikonlopun hulabaloo kesti maanantai-iltaan saakka, silloin lähti Mutti kotiin. Johan tässä onkin pari päivää vietetty hiljaiseloa (tosin eilen kävin riekkumassa Armin kanssa Inka-tädin luona ;) ) ja olikin aika saada jotain äksöniä! Niinpä äiskä haki illalla Miska-enon meille yökylään ja heti alkoi hillitön riehuminen ja painiminen. Sitä kesti siihen saakka, kunnes äiskä syötti meidät iltaruoalla tajuttomiksi. ;) Mutta ihan ensimmäisenä minä esittelin Miska-enolle rakkaimman leluni, leijonan. En muistanut viikonloppuna sitä Miskalle näyttää..



En tiedä miten mamma on päästänyt noiden kuvien nurkat noin käpristymään.. Ei osaa mokoma pitää kuvistaan huolta! Äiskä puki Miskalle tuollaiset poikapöksyt, kun Miska haluaisi kirjoittaa joka ikiseen tuolinjalkaan ja kaapin nurkkaan "Mis-ka". Niin ja mamman kenkiin... :D



Siinä on niin kuin sitten mun eno ja täti, Miska ja Salli. Sulassa sovussa vierekkäin sohvalla. Äiskä on kertonut, että Salli-täti on aikaisemmin ollut aikamoinen ärpäke ja vain puhissut ja puhkunut vieraille mopseille, kun ne on tulleet meille käymään. Mutta Sallista on vissiin nyt sitten tullut Aikuinen Nainen, kun on oppinut käyttäytymään. ;)



Miska-eno pääsee kuulemma huomenna mamman kanssa kuviin, siksi se tuli meille yöksi. Se on kai joku sellainen läpivalaisulaite, jolla kuvataan ja nähdään, missä kunnossa lonkat ja kyynärät on. Niissä kuvissa näkyy kuulemma vain luuranko. Pelottavaa....!! =:o Minäkin pääsen kuulemma sellaisiin kuviin sitten, kun olen Iso Tyttö, äiskä kertoi. Sitten ne luurankokuvat ei varmaan edes pelota niin, kun on isompi..
Huomenna on muutenkin jänskä päivä; Mämmi ja Mutti tulevat meille viikon lomalle, jippii!! Taas tiedossa hillitöntä riekkumista ja painimista Mutteri-Putteri-Mylskiksen kanssa. :)) Jotain tuo mamma on puhunut meidänkin hiihtolomasta ja ensi viikosta.. Pistääköhän se meidät sivakoimaan suksilla?? =:o Ei onnistu, laulaa Eino Grön. Tää tahtoo ainaskin istua vain pulkassa ja mamma vetää, hiihtäköön isse, niiih!
Minna-kasvattaja ja Johanna ovat lähteneet hiihtolomalle Thaimaaseen. Viettäkäähän rentouttava ja hauska loma, siellä teitä ei ainakaan pakoteta hiihtämään. ;)
Terkuin Tyy-ne

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei Kullannuppu, arvaa kuka täällä, hih...

No tietty mä, sun Anteros, *pusipusi*. Kuule onks ne poikapöksyt silleen sexy tai jotain sinne päin. En mä tie mitä toi sana ees tarkottaa, mut oon kuullu ku isot pojat puhuu tollasii, *punastuu*...

Meil on kuule taas jotain yhteistä, ku äiskä höpisi jotain sellasta, et mäki joudun kuvauksiin, sit joskus sen jälkeen, ku oon vuoden täyttäny. Ja täl kertaa must jotenki tuntuu, et se tarkotti kans noit luurankokuvii, eikä mitään malliotoksii, Hui... Mut eihän me pelätä, eihän... Tai jos pelätään, ni pelätään sit yhessä...

Tol isolla pojalla, anteeks Pressalla, on muute jotkut nollapolvet (on se välillä vähä muutenki niinku nolla, mut älä vaan sano sitä sille). Äiskä sano, et ku mä meen yksvuotispiikille, YÄK, ni sit katotaan kuulemma munki polvet. No toivottavasti ne on jotain tuhat tai sinne päin, ku mä en oo mikään nolla, PYH...

Kivaa viikon jatkoo vaan sulle. Mä oon iha kade, ku sul on niin paljo kavereit ja mä saan vaan tyytyy tohon ärisevään tylsimykseen, mitä myös Pressaks pulistaan. Mut kyl mä kestän, ku mä ajattelen vain sua. Pusipusi Kullannuppu...

Haliterkuin Anterosi

Anonyymi kirjoitti...

Antero höpönassuni.. *hali*

Voi vitsi, mehän voitais mennä yhdessä kuvauksiin ja ne vois ottaa meistä samalla hääkuvan.. ;)) Vois olla aika makee hääkuva se sitten mamman ja pressanäiskän piironkien päällä, kaksi mopsin luurankoa. ;D

Iltasuukkoja!

Anonyymi kirjoitti...

Joo, ehdottomasti tollanen luurankohääkuva, YES. Ei vois ainaka kukaan väittää, et hääpari tai siis morsian vois joteski niinku paksusti, hih... Ja rekvisiitaks mä voisin lainata äiskän pääkallolakanaa... Mut sit ois tietty kans miljoona ruusuu ja sydäntä ja ainaski sata suukkoo, *punastuu taas*

Yöpusu terveisin Anterosi