tiistai 5. helmikuuta 2008

Hengissä ollaan!

Jahas, se on sitten kuukausikin vaihtunut äipän sairastelun aikana.. Oli se vaan niin kipee, niin kipee, ja yski keuhkonsa melkein pihalle. Sitten se on niistänyt varmaan Puolen Hehtaarin Metsän verran nenäliinoja viime viikon aikana... Jos äiskä olisi tullut viime viikolla tänne hoitelemaan sihteerikön pestiään, niin takuulla olisi tartuttanut tautinsa teihinkin, rakkaat lukijani. Sen verta ärsyltä taudilta vaikutti. Se olis vissiin sitten ollut semmonen tietokonevirus, kun olisi teihin netin kautta tarttunut. Mutta minä olin sen verta armollinen, että annoin äiskälle sairaslomaa sihteerin tehtävistä.

Elämä on siis ollut meillä aika köllöttelyä niin kuin kuvasta näkyy. Iskä-paralle on jäänyt mossulenkkeilytys ihan tyystin. Vaan nyt se tuo äippämuorikin on saatu taas kuntoon ja soon entistä ehompi! ;) Kirjottaaki taas niin näpsäkkäästi, kun minätyttö sanelen..

Vielä lähikuva minusta, kun minulla oli korvientuuletuspäivä. :)

Voi vitsin vitsi, kun on muutaman päivän kirjoittelematta, niin heti täällä on uljaat poikamopsit vikittelemässä.. :o Ja vielä oikein resitenttisellainen! Siis mopsien uusi presidentti, Fonzie. Onnea vaan Fonterolle uudesta pestistä! Jaa että kansliahengettäreksi olisi minulle pressankansliassa paikka auki.. Jo vain minulta tapahtuu ne hengettären hommat, mitä ikinä se pitääkään sisällään..
Arvatkaapa mitä?? Minä olen sitten lopultakin oppinut hyppäämään sohvalle eli se tarkoittaa sitä, etteivät Miina ja Salli ole enää missään turvassa naskalihampailtani.. ;) Se tarkoittaa myöskin sitä, että mamma sitten kokosi meidän vuoteen pois tuosta olkkarin lattialta ja me siirrymme makkariin nukkumaan. Siispä lähdemmekin nyt testaamaan, miten se sängyssä nukuttaa äiskän ja iskän keskellä. Palataan, hassunassut, ja eläkää mopseiksi!
Teidän kansliahengettärenne Tyyne

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

IIK Tyy-ne. Jo on sulla ihkut korvat ;). Äiskä, mun nykynen sihteerikkö, ku eihän kai pressat enää itekseen näit juttui turise, laitaa sulle tulee hengetärtyösopimuksen kuha kiireiltään ehtii. Seku on ny joku selkävammanen, niin toi työnteko ei meinaa sujuu sit millään, ARGH...