perjantai 8. helmikuuta 2008

Kansliahengettären kuulumisia

Heippa hanipööt! :)

Niinhän siinä sitten kävi, että meikätytölle lankesi pesti tuolta uuden mopsipresidentti Fonzien kansliasta, eli voittekin vastedes puhutella minua kansliahengetär Tyyneksi.

Työsopimuskin tuli sähköpostissa tuossa tiistaipäivänä. Eli tästä se ura urkenee ja olen todella otettu siitä, että saan antaa työpanokseni kaikkien mopsien hyvinvoinnin edistämiseksi ja saan auttaa Presidentti Fonzieta luotsaamaan mopsikansaa aina parempaa ja valoisampaa mopsitulevaisuutta kohti.

Pentukerhokin se sitten päättyi toissailtana, ikävä tulee kaikkia pentukerhokavereita. Ennen kerhoa sain sitten lisää niitä rokkoja (siis niitä piikkejä, ei tuhka-, tuli-, vesi-, ym. rokkoja, niin kuin ensin luulin). Nyt sain peräti kaksi piikkiä. Ensin sain nelosrokotteen ja sitten... AUTSS!! .... rabiesrokotteen, joka alkoi kirvellä niskassa niin maan perusteellisesti, että pisti hillittömän rapsutusmanian pystyyn. Minä niin kimmastuin sille eläinlääkärille mokomasta kutiavasta piikistä, että minä kostin... Väänsin vastaanottohuoneeseen komiat haisevat tortut. Siitäs sait, tuhma eläinlääkäritäti, niih!



Vaan kyllä ne kutinat unohtui, kun pääsin heti piikin jälkeen bailaamaan pentukavereitten kanssa! Meidän mamma ylitti kyllä itsensä! Se muisti ottaa kameran matkaan pentukerhoreissulle!

Minä bailasin siellä tuollaisen cairnterrierin kanssa ja sitten welch corgin kanssa ja sitten vielä pikkuruisen toyvillakoiratypykän kanssa. Oli aivan älyttömän kivaa! :))
















Sen welsh corgin kanssa minä biletin eniten. Meillä oli aivan valtavan hienot painit ja juoksukilpailut, mutta siitä se kaveri oli vähän kiero, kun se matalana koirana mahtui niin hyvin eläinlääkäriaseman ruokahyllyn alle ja minähän en mahtunut perässä! Ei kiva, ei..

Välillä kävin sitten taas nuuskuttelemassa isojen koirien puolen tuulia. Mamma on kyllä sitä mieltä, että minun paikkani olisikin ollut siellä isojen puolella, kun minulla on kuulemma niin iso ego. Siis?? Mitä ihmettä se tarkoittaa?? Ei voi pieni käsittää.... Siis minä kävin pentukerhossa puntarissa ja se näytti 3,9 kg, niin miten ihmeessä näin kevyeen pieneen mopsityttöön mahtuu muka joku valtavan suuri ego?? On tainnut mamma tutkailla omia linjojaan ja sekoittanut ne minun egooni, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan...
Pitemmittä pulinoitta oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
t. Tyy-ne

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kansliahengetär Tyyne!

Olen ylpeä, kuinka hyvin osaat jo tuossa iässä osoittaa, miten "vääryyttä" vastaan taistellaan ;). "Tortut" on hyvin näkyvä ja useimmiten haisevakin vastalause vääryyttä vastaan.

Lisäksi olet ottanut lähikontaktia ns. väärärotusiin, joten sinulla on loistavat mahdollisuudet levittää Mopsiaatetta myös rajojen ulkopuolelle.

Täytyy turista, että aloitekykyisempää ja aktiivisempaa henkilökuntaa tuskin monella Pressalla on kunnia saada. Kiitos siitä!

ps. meinas unohtuu. Kansliapäällikkö Antero käski lähettää hyvän yön halit

Kennel Aatuutilullaa kirjoitti...

Oijjoi... Olen ihan otettu noista kehuista. Kiitoksia. *punastuu somasti* Ja vielä otetumpi Antsun hyvänyön haleista. *punastuu vielä enemmän* Hyvän yön pusuhaleja Anterollekin. <3

t. Tyyne-typsykkä

Anonyymi kirjoitti...

Moi Tyyne! Hyvä kun laitoit blogiosoitteesi, jotta voimme olla tietoisia teidänkin asioista. Höh, en mä osaa tollai muodollisesti puhua. Kivaa näytti sulla olevan pentukerhossa , Tääl ei tollasia ole, meil on nyt Gurun kans vaan oma kerho, mä oon pääkkäri ja Guru tottelee. Guru tuli meille ja musta on ihana katsella sitä, kun se viitsii kaikkee, mitä mä en, niinku hypellä ja pomppia joka paikkaan - miksi niin, kun voi loikoilla paikallaan ja ladata akkuja. Me varmaan ollaan tekemisissä toistemme kanssa tästedes, joten leppoisaa lauantaiehtoota teille!

Kennel Aatuutilullaa kirjoitti...

Moikka Aatu!

Sulla on sitte oikea asenne. ;) Mitäpä sitä turhaan hötkyilemään, kun asiat voi ottaa rauhallisemminkin. Ja tämähän on Miinalta ja Sallilta opittua.. Meikätytössä on takuulla virtaa yhtälailla ellei enemmänkin Gurussa. ;)

t. Tyyne Typsykkä