maanantai 31. joulukuuta 2007

Pam, poksis, rätätätätätätäviiiiuuhhh PUM!!

Se on sota nyt, siihen tyyliin paukkuu ja poksuu! Niin minä luulin, kun tuo törkeä paukuttelu illansuussa alkoi. Vaan vuosi kuulemma vaihtuu, kertoivat. Taitaisi se vaihtua kyllä ilman tuollaista järjetöntä paukutteluakin. Vaan meidän mopsien hermojärjestelmä on silkkaa terästä, eikä me mokomista paukuista perusteta. Vedellään vain sikeitä, vaikka kuinka paukkuisi. Iskä soittelee ihan kaiken varalta minulle poppia ja katsoo Simpsoneita ISOILLA ÄÄNILLÄ, mutta se on ihan hätävarjelun liioittelua, sanon ma.
Minä olen sitten ihan virallisesti Mopsipulinan tammikuun tyttö, kuten kuvasta näkyy. ;) Mopsipulinahan on mopsiharrastajien epävirallistakin epävirallisempi keskustelupalsta ja löytyy helpoiten osoitteella http://www.mopsipulinaa.tk/ Jos pulina mopseista kiinnostaa, niin käypäs lukaisemassa pulinasäännöt ja rekisteröidy pulisijaksi. Sen verran olen oppinut jo näitä atk-hommiakin mamman kanssa surffaillessa, että kannattaa nuo em. linkit avata uuteen ikkunaan selaimessa, muutoin eksyt pois minun sivultani ja sehän olisi suurtakin suurempi vahinko se! Miten se nyt menikään... mammaaa..?? Juu, mamma huutelee tuolta, että klikkaa mopsipulinan linkkiä hiiren oikealla näppäimellä ja valitse "Avaa uudessa ikkunassa" tai "Avaa uudessa välilehdessä". Minusta tulee varmaan oikein nörtti vielä, kun usein tehdään äiskän kanssa kaikenmaailman tietsikkahommia tässä sylikkäin.
Tietsikkahommista puheenollen, mammalla oli projektina, että nyt äitiyslomalla ollessaan se uusii vähän kennelin kotisivuja. Ja tänään ne on julkaistu pikkasen uusitussa asussa, kurkkaseppas niitäkin, http://www.aatuutilullaa.net/ Jos sieltä löytyy jotain kökköjä tai ihmeellisyyksiä, niin pistäkää tuolle äipälle postia, niin se sitten korjaa. Ai niin, on siellä kielioppivirheitä lontoonkielessä, mutta äippä ei ole ehtinyt niitä vielä korjaamaan. Onneksi tuo iskä on kielinerokkaampi kuin äippä. ;)
Tänään meillä on Sallin kanssa ollut kivat touhut, ollaan pelailtu ja painittu pitkin päivää. Salli-täti on kyllä kiltti, kun lopultakin alkoi minua. Tottahan minä tiesin, että ei Sallikaan pysty loputtomiin minun synnynnäistä viehätysvoimaani vastustamaan, joten odottelin ihan rauhassa, että milloin se riemu repeää ja painit Sallin kanssa alkaa.
Eilen kävi kaukaisia vieraita, ihan Etelä-Suomesta asti; Elina, Hilla, Ada, Laila ja Raija. Näistä Hilla on mopsi, Ada, Laila ja Raija tipsutyttöjä ja Elina heidän palvelijansa. ;) Kiitoksia kovasti teille kaikille käynnistä, oli mukava tutustua teihin! Muiden kanssahan te olettekin entuudestaan tuttuja, mutta minulle uusi tuttavuus. Treffaillaanpa toistekin. Elinaa kiinnosti kovasti monenko voipaketin verran minä painan ja niinpä käytiin mamman kanssa puntarilla. Ja melkiistä kuusi voipakettia on minun painoni! Eli tarkemmin sanottuna 2,7 kiloa on kertynyt mittariin. Mamman kiloista ei sitten mitään puhutakaan, kun se on aivan hulluna vetänyt koko joulun ajan kinkkua, torttuja ja suklaata. Sokerit tykkää.. Soo soo, äippä, heitä hukkaan sellainen herkuttelu!
Huomenna me mennään kuulemma itse kylästelemään Armin ja Armin äipän kanssa. Aivan mahtis juttu tavata taas Armi, on ollutkin ikävä. Mutta se on huomisen juttuja se, jotta huomiseen ja oikein hyvää, onnellista ja menestyksekästä uutta vuotta kaikille faneilleni!
Toivottaa
Tyyne, tammikuun tyttö

Ei kommentteja: