lauantai 29. joulukuuta 2007

Lauantai-iltapäivän ratoksi...


Nää kävi tänään kylästelemässä. Nää kylästeli minun Veeti-isäni luona. :) Arvatkaapa kuka siellä osasi parhaiten käyttäytyä?? No MINÄ tietysti! Kas, kun Salli väänsi kakat Veetin olohuoneen lattialle (tosin onneksi minun pissapaperilleni) ja sen jälkeen Miina nosti jalkaa olohuoneen mattoon. Juu, luit oikein, nosti jalkaa. Vissiin mummulla vähäsen mieshormoneja.. Eikä ollut kuulemma ensimmäinen kerta, kun Miina tekee sen Veetin luona. Vai voisikohan olla niin, että Miina-mummu olisi vähän ihastunut Veetiin ja yrittää jättää Veetille sulotuoksujaan... Omituista sakkia! Minä olin siis ainoa, joka siellä yritti edes näyttää, että mopsit OVAT fiksuja. Pissasin ihan omalle sanomalehdelleni, kun siihen minulla on lupa pissata, ja se lupa on VAIN minulla. Ja tirautin minä takapihallekin, kun käytiin ulkoilemassa. Iskä siellä esitteli minulle sitä paikkaa, missä minut ja velupojat on laitettu alulle. Voi kun äitikin olisi ollut mukana!




Tässä minä ja mun isi.











Iskällä oli kiva siililelu, jonka isi oli saanut lahjaksi Joulupukilta.









Sitten me vähän leikittiin isin kanssa sellaisia isi-tyttö-leikkejä. :)






Olipa mukava pistäytyä mummolassa katsomassa iskää, vaikka Miina ja Salli näyttivätkin siellä kaikki temppunsa. Jos Aija-mummo luet tätä, niin minä lupaan opettaa nuo seniorit vielä tavoille, että niiden kanssa viitsii kylästellä. Kiitoksia mummolle paijauksista ja pusuista, villapaidasta ja takeista, äiskä käskee vielä kiittelemään päiväkahvistakin. :)


Nyt maistuukin uni makiasti, kun on ne tuollaiset reissut aika rankkoja pienelle mopsitytölleeeehhh... kroooohh...

Hups.. olin simahtaa ennen lopputervehdystä! Että väsynein terkkusin


Tyyne, isin tyttö

Ei kommentteja: