maanantai 2. kesäkuuta 2008

Hengissä ollaan!

Kivaa kesäkuuta, kanssatassuttajat!

Minulla on nyt kyllä hiukkasen huono omatunto.. :( Niin kuin minä narisin, että äiskä ei ehi meiän kanssa seukkailemaan ja etin jo sille äitiysloman tuuraajaa... Olisin mää ihan oikiasti jaksanut sen pari kuukautta ootella, että elämä palautuu normaalirytmiin. No, äitiysloman tuuraajaa ei enää tarvita, tosin äiskäki on vielä vähän niin ku saikuttanu ja oon antanu sille vapaata sihteerikön tehtävistä. Mutta kyllä se tuosta eloon herää, siitä mää kyllä piän huolen! ;)


Me ollaan tässä vähän niin ku kylästelty ja hoilattu vähän siellä sun täällä. Viime viikolla yks ilta käytiin Miska-enon ja Mooseksen luona iltakahvilla. Ja mulla kun on tuo juoksu, niin Mooseskin innostui vähän tuhmiin leikkeihin, vaikka on jo aikoja sitten luopunu sukukalleuksistaan. ;) Ja sitten vielä Miska-enokin rakastui meikätyttöön niin perusteellisesti, että sitten piti jo lähtiä kiireen vilkkaa kotia kohti. ;) Antero-mussukka, älä huoli, mää oon niin nopia likka, että mää luistelin aina niitten hyppy-yritysten alta pois. ;)) *pusuja Anterolle!!*

Perjantaina me käytiin kylästelemässä Rantsilassa Ellun, Hillan, Adan, Lailan, Raijan, Sirun, Lahjan ja Jaskan luona. Oli kiva reissu. :) Oli mukava nähdä tyttöjä ja niiden palvelijoita pitkästä aikaa. Siellä me juosta rimputeltiin vapaina pihalla niin, että hippulat vain vinkui! Kiitoksia vain Rantsilan porukalle! Teillä on aina niin älyttömän mukava käyvä. :)

Lauantaina tuli pappa kylästelemään. Siis ihan ihmispappa, tuon äiskän iskä. Sitte me lähettiin äiskän kummipojan valmistujaisiin koko poppoolla. Meillä oli oikein oma aitaus matkassa sillä reissulla, ja omat siankorvat, joita me jyrsittiin ilta. Niin ja huomatkaa kuvasta, mun oma vinkuapinakin pääsi reissuun. ;)



Siellä juhlapaikassa oli kissoja, niin siksi me ei päästy sisälle ja kun oli niin komia ja lämmin ilimaki, niin mikäpä meiän oli pihalla köllistellessä. Mehän oltais kyllä tykätty niistä kissoista, mutta kissat ei ehkä meistä...

Sunnuntaina mun piti lähtä äiskän kanssa mätsäriin, mutta sitte äiskälle iski laiskuus, kun sataa tihuutteli vettä. Ei viittiny mukamas lähtiä sateeseen kastumaan. Hei haloo, meillä on sateenpitävät häkinpäälliset, iso varjo, äiskällä Annen ostama sadetakki ja tsiljoona santikkaa nurkissa, niin ihan hyvin oltais voitu lähtiä. Laiskimus äippä!

Sellasta meille kuuluu. Tarvii vielä laittaa tähän yks kuva, kun Kinkku-äitiltä tuli niin ihana kesätervehdys meiän mammalle. Mamma oli kuin Naantalin aurinko, kun se sai tuon kuvan sähköpostissa. :) Ai niin, ja Kinkku-äiti oli toissa viikonloppuna Kestilän näyttelyssä avoimen luokan eka ja PN2 ja sai vara-Sertin, että hirveesti paljon onnea mun äiskälle vielä näin jälkikäteenkin! *haleja Kinkku-äitille* Kyllä mun äiskä vaan on hieno ja mahtava! *tosi ylpee* Oli ollut oikein menestyksekäs näytelmäpäivä, kun Iitakin oli ollut taas ROP ja saanut Sertin. On se Iitakin kyllä hieno likka, onnea vielä!



Mää alan antamaan tuolle ihmisäiskälle vähän sapiskaa, että sen täytyy nyt taas terästäytyä näissä sihteerikön hommissa. Eli olkaahan kuulolla. :)

t. Tyy-ne

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Voi Tyyne, mä jo melkein pelästyin, ku luin sun vierailuitas. Siis en mä niit muuten, mutta ne miehet, NYYH... No onneks kulta juoksit kipin kapin pakoon *pusipusi*.

Onks muuten tollasta mopsilaiskuutta ilmassa? Siis tarkotan Tyyne kulta sitä, et tuntuu toi meiän äiskäki keskittyvän ihan muuhun, kuin mun palvomiseen. Juoksee ihan höyrypäänä ja tyhjentää kaappei, et koita siinä sit saada huomioo osakseks. No maltti on valttia, et kai tää täst joskus rauhottuu.

Onnittelut vaan sun äiteelle ja muille menestyneille. Hienosti oli näytelmät mennee. Ja Wau, mikä tervehdys teille oli tullu, ihan sikamagee...

*Haukotus*, voi kultapulta, ny alkaa kyl meikäpojan simmu painaa, et pakko täs on kai ottaa vähän tirsoi, et jaksaa taas yöllä olla yölintuna, hih... Tätä ei sit saa kertoa meen äiskälle, mut mä oon tosi ihastunu tohon linnun lauluun, ku sitä on niin mukava säestää pikku haukunnalla, hih...

Mut oma kulta rakas, oikeen makeita unia ja tietty mun kuvia...

Terv. Tyynen rakas yölintu Antero

ps. Pressa lähettää sulle terkkui, et se on ihan terve, et mä en sit kuulemma ookkaan enää vararessa, nyyh...