tiistai 20. toukokuuta 2008

Etsitään äitiysloman tuuraajaa

Heipä hei, pitkästä aikaa!

On tullut tauko näihin rupatteluihin, kun tuo sihteerikkömamma joutu jäämään ennen aikaselle äitiyslomalle Miinan pamahtamisen takia. Tuonne se on nyt linnottautunu makkariin eikä meillä, mulla ja Sallilla siis, oo sinne mitään asiaa, pöh! Viime viikolla äiskästä ei näkynyt juuri vilaustakaan, iskä kantoi sille sinne ruokaa ja juomaa ja kahvia ja suklaata ja mitä lie. Nyt se kummiski käy välillä aina meitäki viihyttämässä täällä muun huushollin puolella. Siis tämmönen erotteleminen ja toisten mossukoiden laiminlyönti jonkun pyllynputsausten ja tissitysten takia on niin väärin! Niin väärin, että tästä täytynee raportoida tuonne pressankansliaan asti...

Ei tää kuulemma iäisyyttä kestä, sanoo äiskä. Kuulemma päästään taas makkariin, kun aika on kypsä. Kypsä?? Miten aika voi olla kypsää?? Minä tässä alan olla kohta ihan ylikypsä, jos en kohta pääse jo äiskän kanssa sänkyyn nukkumaan! Toki iskän kanssa olohuoneessa on myös kiva nukkua, mutta sänky on aina sänky. Täällä olis niin ku sitte sihteerin äitiysloman sijaisuus auki, ettei kärsis tämä bloggailuki tuosta äiskän pentujen paapomisesta. Taikka oikeastaan voitais laittaa pentujenpaapojan paikka auki, niin äiskä entis sitte sihteerin hommiin ja muutenki huolehtimaan meistä muistaki.. Siis kyllähän nuo nyt pärjäis paapomattakin tuolla, kattokaa ny, niin hyvä aitauski niillä siellä, että eivät ees mihinkää siitä karkaa. Paitti Miina..




Meikätytöllä oli sitten viime lauantaina 7 kk -synttäripäivä. No arvakkaa vaan ehittiinkö niitä tässä hulabaloossa ees juhlia?? No EI!! Aivan epistä.. Vaan minä sitten aattelin sillon synttäripäivänä, että kyllä kai tää saa jo loppua tää kakarana olo ja päätin alakaa Naiseksi! Terveisiä vaan Anterolle.. ;)) *halipusumuisku* Niin että täällä sitä vaan juostaan niin että hippulat vinkuu. ;)

Tämä tällä erää. Palataan sitte, jos löytyy se sihteerikön äitiysloman tuuraaja. Ja jos ei löydy, niin sitte kunhan äiskä taas ehtii naputtelemaan.

t. Tyy-ne, naisellinen Nainen ;)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Oih, mun kaivattuni, Tyyne Naisellinen nainen (mä muuten tien mitä toi naisellinen tarkottaa, ku Fontero kerto mulle, *punastuu*). Et tiekkä miten oon sua ikävöiny, *muisku*.

Kulta pieni tai siis pikku naiseni (ei sit saa juosta liian kovaa, hih), mä muistin kyl sun synttärit ja oon muistanu sua joka päivä muuteski, vaiks en ookka kauheesti sulle viestitelly, mut tuplaonnee viel kerran. Äiskä kerto, et teil on ollu tosi rankkaa, mut onneks alkaa elämä jo hymyilee, varsinki ku kattoo niitä kahta ihkuu pikku vauvelii siel Miinan hoivissa.

Pressa on muute myöntäny sulle kuukauden virkavapauden kansliahengettären tehtävistä, ku se aatteli, et säki oot loman tarpeessa, ku oot joutunu sänkyevakkoon. Mä vaan pahaa pelkään, et meen kohtalo on kans joutuu johonki muuttoevakkoon, ku alkaa pahalta näyttää, et koti menee alta ja sänky samantien. Et ollaan sydänkäpy, sit vähä niinku sängyttömii molemmat.

Mä laittasin ton meen äiskän sulle sihteeriköks, mut näyttää siltä, et ei siit oo sihteeriköks, ku se vaan miettii hiekkapapereita, sutei, maalei ja tärppättejä, hyi mikä pahis. Meki ollaan jääty kyl ihan hopialle kaiken maailman muuttosuunnitelmien keskellä. Mut kyllä me kestetään, kestä säki, oma rakkaani. Ei aikaakaan ni huomataan, et taas meille jaetaan jakamatonta huomiota varsinkin silloin kuin ei tarttis. Pitäs varmaan yrittää nauttii tästä vapaudest niin kauan ku tätä kestää, vaiks sängyt oiski vähä kortilla (äiskä ei katos koko ajan ehdi vahtii mitä ollaan touhuumassa, hih).

Mut isot pusut ja halit sulle ja nuku hyvin siel iskän viekussa. Mä nään tääl varsinaisii lemmenunii, arvaat kai mistä Tyyne Tyllerö, *Pusi, Pusi*, HIH...