tiistai 10. kesäkuuta 2008

Kun Kusti polokee, niin posti kulukee

Kusti-postipoika kävi tänään oikein aamustapäivin. Mamma postia hakiessaan ihmetteli, että kukahan se nyt muuttaa, kun tuli osoitteenmuutoskortti.


Hahaa, se korttipa olikin mulle, MULLE, MULLE, MULLE! ;) Ja minun mussukkamossukkaeiniinsalarakas-Anterohan se oli minua muistanut, kun pressankanslia muuttaa ja Antero kansliapäällikkönä siinä mukana.



Mää käskin mamman laittaa tuon kortin oikein hyvvään talteen, että sitte, kun reissaillaan etelässä päin, niin osataan varmasti Anteron luokse. En kyllä millään malttais oottaa! Nää on ruukanneet melkiistä joka kesä tehä etelänreissun mossujen kanssa, mutta tietysti tylsimykset jättävät tänä kesänä kuulema väliin. PAH! Ihan epistä. Ja junaankaan eivät kuulema nykyään ota enää koiria yksin konnarivaunuun. Muuten pakkaisin reissureppuni justaansa ja junailisin Anteron luokse Espooseen. Niin kiduttavaa tämmönen kaukorakkaus. *huokaus* Mutta hyväähän kannattaa oottaa.. ;)

Onnea Pressalle, Antero-mussukalle ja henkilökunnalle uuteen kotiin!

Tyy-ne, ihan rakastunut

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi Tyyne Rakas oma hanimussukka. Siks mä sen kortin sulle lähetin, ku pelkäsin, ettet enää löytäs mua ton ihme muuton jälkeen. Hyvä et se Kusti täl kertaa sai sen perille asti, ku olihan siin tosi tärkeet tietoo.

Mä en kyl oikeen tykkää täst muutosta, ku kaikki meen tavarat on hukas. Varo vaan Tyyne rakas, ettei sun äippä hukkaa sitä korttii, sellasta ku noi kaksjalkaset naisoliot välillä tekee.

Vai kehtaa sun palvelijat jättää väliin "etelänmatkan". No jo on. Mut rakas pikku kullannuppu, ollaan sinnikkäitä, kyl me jaksetaan oottaa. Ja sit muuten junaillaan silleen, et Pressa saa lähtee edustaa vaiks huitsin nevadaan, ku tavataan, ku eihän se osaa käyttäytyy naisseuras, HIH...

Pusupusuterveisin Tyynee kaipaava Armas Antero *iso hali*

marsu kirjoitti...

Ihania juttuja täällä Tyy-nen blogissa. Sanos tolle mamille että käy kurkkaas miun lokista yhden uutisen... mie paan sen osoitteen tuohon miun nimen mukaan :-) *raps*

marsu kirjoitti...

No se nyt jotenkin pätkii... mut paan sen sitten tähän.
http://nicefactor.vuodatus.net

marsu kirjoitti...

Leppoisaa juhannusta Tyynelle ja koko porukalle (niille palvelijoille kanssa)