maanantai 17. maaliskuuta 2008

Taas mullon synttärit! :))

Hyvää syntymäpäivää, minä! :))

Se on sitten kivaa tämä pienen koirulaisen elämä, kun synttäreitä on joka kuukausi! Tänään pamahti lasiin täydet 5 kk, saa onnitella. ;) Minulle tarjoiltiin syntymäpäivän kunniaksi ruoka oikein sänkyyn... Tosin aika köykäsen näköset synttäritarjoilut tässä lafkassa, kun kuivia nappuloita vaan pikkuselle... *mökötystä* Sohveron mamma varmaan taas kyselee kuvat nähdessään, että missä se on se meiän äiskän lisäsalama... Mutta siellä samassa kaapissa se on edelleen. ;)




Armi oli sitten vissiin sitä mieltä, että minä oon jo tarpeeksi iso tyttö astuttavaksi... HUOH... Se on vissiin kattonut mallia tuosta Miinasta, kun se juosta humputtaa ja astuu kaikkea, mikä liikkuu.. Mutta minätyttöhän se sanon tuossa tilanteessa Armille RÄYHHWÄYHRÄKYVÄKYRÄKY, niin lopettaa se Armi astumisen, niih!




Armin piti lähteä eilen illalla kotiin, mutta mamma oli Tupperkekkereillä just, kun Armin äiti oli sille soittanut, kun olisi ottanut Armin kyytiin ohikulkiessaan. No niin se Armin äiti ajaa puotteli kotiansa ja äiskä sitten kinus siltä, että eikö Armi saa olla tiistai-iltaan asti meillä. Ja lupashan se Armin äiskä. Jippii!! Siis meillä on Armin kanssa tosi hyvät painimatsit vähän väliä, joten tosi nastaa, että mulla on samanlaisella hyymörintajulla varustettu leikkikaveri muutaman päivän ajan. :)
Mulla on Anterolla asiaa... *punastuu* Tää on sitten vain Anterolle, te muut ette kyllä saa tätä lukea...

Antero-mussukka, unteni prinssi


Tiedätkö Antero, tuo meiän äippä on ihan hassu... Tai oikeestaan, aivan ihana äippä.. ;) Sääki oot varmaan sitä mieltä, kunhan kuulet tämän jutun..

Päivällä äiskä surffaili tässä tietsikalla ja selaili KoiraNetiä. Sitten se leikki siellä yhdistelmillä, ja katoppa tätä: *KLIK* No mitä näky? ;) No Sää ja Mää. *huokaus* Äiskä alkoi hulluna höpöttään mulle, että me, siis sinä ja minä, voitais mennä isoina ihan oikiasti naimisiin, ihan niin kuin aikuisten oikiasti! *huokaus* Se oli aivan intopiukeena, kun se tajus, että sun isäs on SE B-lonkkainen mopsi. Mutta se sanoi, että eihän mopsi ole pelkkiä lonkkia, vaan koko paketti ratkaisee. Meistä tuliskin varmaan kiva paketti kimpassa, vai mitä Antero-mussukka? *lentosuukkoja* Me ei olla kuulemma sukulaisiakaan kuin ihan vain jotain pikkupikkupikkupikkusokeriserkkuja, ja se on kuulemma plussaa se. Voi pojat, meidän unelmat saattaa sittenkin toteutua.... *haaveileva ilme mossunnassulla*

Juuh... Taidan tästä vetäytyä yöunille. Ja haaveilemaan Anterosta.. *suukkoja*

t. Välisynttärityttö Tyy-ne

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oma Tyyne Kultamussukka. Ihan hirmusen paljon kauhiast onnea sulle synttärien johdosta, pusipusipusi...

Kuule, mä luin SEN jutun tosta blogista ja ihan punastuin. Aattele, mitä ihanii pikku pötkyläisii me voitas saada aikaseks, jos päästäs sit isoina ihan lemmenöitä viettää *heittää kärrynpyörää*. Ne olis varsinaisii rakkauslapsii eiks vaan.

Voi Tyyne, AAH... Mun täytyy kyl tunnustaa sulle, ku mä tässä koneella istuskelin ja huokailin, niin toi Pressa tuli kurkkii mun olan takaa ja arvaa mitä. Sano, et meen pitää pyytää siltä joku naimalupa, PYH... Sit ku ME ollaan isoja, ni ei me mitään lupia pyydellä, eihän? Sit se viel sano, et lupaa ei mukamas heru ellen mä ekaks tutkituta päätäni, siis päätä? No ei vaiska, sit se nauro, et riittää ku käyn polvii, silmii ja jotain muut sellasta esittelemäs jollekin lekurille. No sehän passaa, mitä mä en tekiskään sun etees, Rakas mussukka.

Ny mä meen lallattelee tolle Pressalle et "Tyyne ja Antero se yhteen soppii, mennään vielä pussauskoppiin", hih...

Pusuisin terkuin Sinun oma uljas Prinssi Anterosi

Anonyymi kirjoitti...

Ja ainakin on todistettu että anterolla on ihan tervettä mielenkiintoa naisten "päihin" :D! Onnea tyyne vaa kamalast, mää saankin koht laulaa et "aikuinen nainen mä oon..." kun toi 5 vuotta tulee mittariin!