torstai 2. lokakuuta 2008

Hirveen hyviä luita...

Nyt se on sitte alakanu! Nimittäin hirvenmetästys! Ja on sitte näillä mopsityttöillä luut koiria myöten. ;) Ja vielä hirveen hyvät luut, nam nam nam! Vähänkö mellevää pureskeltavaa, kun puruluu on isompi ku Miina-mummo. :D



Meiän äiskä on kyllä niin dementikko, niin dementikko, että....!! Kattokaa ny, kun se laitto aamulla sukat jalakaan:


Eihän se hoksannu ite mittää ennen kun mää sille sannoin, että kato ny mamma nuita sun sukkias, nehän on eri paria. :D Kyllä tuo meiän äiskä joutas jo semmoseen dementikkoäiskien hoitolaitokseen... Mutta tarvii varmaan katella mammalle semmonen dementikkokoti, johon saa ottaa mukaan lauman mopseja. ;) Niin ja yhen postonkaakun. ;)) Ja mukavaahan se olis, jos saatas iskäki sitte sinne sammaan dementikkojen kottiin. :)

Antero, mää oon nyt harjotellu tuota mopsilasten hoitoa. ;) *halipusumuisku Antsupantsulle* Hyvin sujjuu!




Jees. Silimä on parempi, mutta ei vielä terve. Pikkasen pittää siristellä vielä ja sitte tarvii juosta äiskää karkuun, kun se ajattaa voidetuubin kans... Mutta kyllä se siitä ajan kans.

Mukavat viikonloput! Jos mammalla aikaa riittää viikonloppuna, niin laitetaan teille näytille kakaroitten neliviikkoskuvia. :)

t. Tyy-ne, hoitotäti ja sukkavastaava

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ai hirveetä, Tyyne kulta, oikeen hirvenluita oot saanu, nam… Hih, ai teilläki on dementiaa liikkeellä, mun pitäs varmaan ryhtyy paitapolliisiks, ku äiskällä välillä noi t-paidat on päällä miten sattuu ja muuteski, se unohtaa kaiken mahdollisen ja mahottoman.

Voi ku mä oon niin onnellinen, et oot päässy työharjoitteluun pentulaan. Upeita pentuja siel teil onki ja mä uskon, et sä oot maailman paras hoitotäti ja paras äiti kans, sit ku sen aika koittaa *punastuu*. Toivottavasti sun tähtisimmu tulee pian kuntoon. Toi muuten on tosi kivaa, ku äiskä jouksee perässä. Meil ainaski on sellanen kompura, et ei se mua kiinni saa, ku huijaamalla, hih… (äiskä: namuissa on voimaa).

Mä lähden kans ny lekuriin näyttelee tassujani, ku nää vesikelit ei oo niille hyväks, vaiks niit on kuivana koitettu pitääkki. Aattele, voidaan sit etäsaikutella yhdessä.

Ja mukavaa viikonloppuu sulle pikku Mussukka. Pidä hyvää huolta pentusista. Mä lähetän miljuuna pusua, et jaksat hellii pikkusii (ja ajatella mua)*pusipusi*.

Anonyymi kirjoitti...

Tiiäkkö Tyyne mitä, MINÄ kävin tänään hirvi-metsällä! Juha-setän kaveri sai tähtäimeensä semmosen iiiiison aikuisen hirven! Ja sitten kun siitä oli saatu ilmat (ja sisälmykset) pihalle,niin lähettiin raahaamaan sitä mönkijällä sieltä metsästä,pari kilometriä oli matkaa tielle,oli aika raskasta rämpiä siellä märässä suo-räme-metsässä... Onneksi teille kannetaan ne luut pihalle asti ettei teillä tarvi lähteä niitä sieltä rämpimään... Ois siellä hirvi-ladolla ollu sitte hyvän näköisiä sorkkia mitä ois ollu sulla ja kamuilla varmaan kiva jyrsiä mutta aattelin että te saatte varmaan ihan tarpeeksi papan tuomia luita jyrsiä!