perjantai 17. lokakuuta 2008

Tyyne se vietti synttäreitä, joopa joo!

...oli mopsit kuin pieniä enkeleitä, joopa joo!

Tai ainahan me ollaan. Ja bostonkakusta tuossa laulussa ei puhuta mittää.. ;) Eli hyvää 1-vuotissyntymäpäivää, minä! ;) Tänä aamuna jonkin verran jälkeen kahdeksan tuli
vuosi täyteen mukavaa mopsinelämää! Äiskä alotti synttärijuhlavalamistelut jo eilen aamuna
tekemällä täytekakkupohojan. Sitte se illalla täytti sen, että saa yön yli vettäytyä. Ja
hyvin oli onnistunu meiän mammaksi, nuin niin ku maultaan, ulukonäköä ei kyllä voinu
kehua...

Hih... Rakas Antero oli tehnyt mulle aivan iiiiiiihanan synttärionnittelun. *punastus*





Antero-kulta oli kirjottanu mulle niin ihanan onnittelurunonki. *huokaus* Se löytyy tuolta
Fonzien ja Anteron blogista, mutta kopsataan se nyt tähänkii.


Tyyne soma ja mun ikioma. Vuoden tänään täytät ja tosi hemaisevalta näytät. Täällä mä
surkeena istun ja suren ja varmaan pian äiskää puren. Sun luokses kaipaan mä kamalasti, mut eihän mua päästetä sinne asti. Jos mä luokses tulla voisin, sulle paljon lahjoja toisin. Nyt
pusuja vaan voin lähettää sulle, mun omalle rakkaalle kaivatulle.

Onnea Kullannuppu toivoopi Antero


*HUOKAUS* On se niin ihana Mopsimies tuo Antero! *toinen huokaus* Kiitoksia kultamussukalle ihanasta kuvasta ja runosta! *pusuja ainaskii sata*

Sitte se virallinen yksvuotiskuva:



Harmi, että Antero ei päässy tänne asti mun synttäribileisiin, mutta sitä pettymystä lievitti pikkusen se, että mun ikioma ihana Kinkku-äitini tuli synttärijuhlilleni Minna-kasvattajan sekä Johannan ja Nooran kanssa! Olipa tosi kiva nähdä heitä pitkästä aikaa! Äiskäki oli aivan onnessaan, sano Minnalle, että sillä on ollu kauhia ikävä Vieremän porukkaa. Hassu äiskä. ;) Ja kyllä meillä oliki sitte mukavat synttäripirskeet! :))

"Terve, Kinkku-äiskä! Kiva, kun tulit käymään."



Mää sain Minnalta ja porukoilta lahjaksi tällasen ihanan punasen puvun. Eipä nyt palele viilenevissä syysilloissa! Kinkku-äiskällä oli tuollainen iiiiihana lila poncho.



Määki sain kokkeilla äiskän ponchoa. :) Tässä mää poseeraan Nooran sylissä. Ja tietty joku linssilude on ängennyt kuvaan... Enkä nyt tarkota Minnaa tuolla taustalla, vaan tuota Iinestä Nooran vieressä...



Sitte oliki aika siirtyä synttärikakun pariin. Minna leikkasi kakkua mulle.




Ja että se kakku oliki hyvvää!



Tuhannet kiitokset meiän kaikkien puolesta Minnalle, Johannalle, Nooralle ja Kinkku-äitille käynnistä! Lämpimät kiitokset myös lämmittävistä lahjoista, jotka äiskän kanssa saimme! Äiskän lahjaan mahtuu kyllä lämmittelemään meiän koko poppoo ja silloin me aina ajatellaan teitä. ;) Halauksia ystäville!
Illalla tuli sitten Rane-setä, Virve-täti ja Anja-täti, ja mää sain lahjaksi puruluita! Kiitoksia kovasti pureskeltavista! Ja kappas, taas joku ylimärränen linssilude kuvassa, huoks... Tulleekohan Ranesta muuten isona poikana koirankasvattaja, kun se valokuvan oton ajanki luki niin intensiivisesti äiskän Kasvattaja-lehtiä... ;)




Solomuluussa oli vaan niin iso solomu, että ei meinannu mahtua solomu ja kieli yhtä aikaa suuhun...



Että sellaset oli mun yksvuotissynttäripirskeet. Porukat (erityisesti Virve ;)) ) on kovasti kaivanneet kuulumisia, kun ei olla ehitty kirjottamaan tarinoita kohta parriin viikkoon. Mutin vauvojen viisviikkoskuviakaa ei jouvettu viime viikonloppuna laittamaan tänne. :( Mutta eipä meille ihmeempiä oo sattunukkaa. Ja äiskäsihteeri on niin kiireinen noitten Mutin lasten kans. Jatkuva pissa-kakka-ralli on menossa! Mutta onneksi noilla kakaroilla on meitä hoitotätejä ja noita hoitosetiä ;) muuten äiskä olis varmaan ihan helisemässä pentujen hoijon kans!



Osa syynä blogihiljaisuuteen on myös sihteerikköäiskän tajuttoman hijas tietokone ja vielä hittaampi nettiyhteys.. Tätäki juttua äiskä on naputtanu ja liittäny siihen kuvia nyt yli 1,5 tuntia, kun Oulun kotona se tapahtus varmaanki kymmenessä minnuutissa. Eli aikariepu ei taho riittää tarinointiin. :(
Huomenna nuo mukulat täyttää jo kuus viikkoa. Kassotaan ehtiikö äiskä nakkaamaan sitte kuusviikoskuvat tänne. Mukavaa viikonloppua kaikille mun kamuille ja faneille! ;) Erityisesti Anterolle.. *halipusumuisku*
t. Tyy-ne, synttärityttö
Jk. Antakaa sihteerille anteeksi nuo epämääräset rivinvaihot. Se ei ennää silimät ristissä jaksa korjata niitä pois...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Wau, mitkä bileet ja mikä kakku. Mun ois sittenki pitäny eilen karata. Mul vaan nää karkumatkat epäonnistuu, ku kaks kertaa oon jo yrittäny, mut sit tulee yks hömelö ja pilaa kaiken, epistä. Mut sulle rakas Tyyne, mukavaa viikonlopun jatkoo ja paljon, tiet kyl mitä, hih... *punastuu*

marsu kirjoitti...

Onnea Tyyne! Mie en pääse viikonloppuisin tänne nettimaailmaan kovin helposti ko kotona ei oo sittä nettinappulaa ollenkaan joten siks tulee onnittelutkin myöhässä :-)

Anonyymi kirjoitti...

Taitaa mopsilasten hoitamisen lisäksi sihteeriä hidastaa ne vieraat; niitä kun tuppaa siellä korvessa ravaavan jatkuvalla syötöllä! :) Mutta mukavahan se on että vieraita käy!

Terveisiä sunnuntain kyläilijöiltä; sukat ovat jo kuivuneet..! :)))