lauantai 13. syyskuuta 2008

Mun oikeuksia poljetaan!

Ja minua kans! Siis kuvitelkaa, tää on niin ku ihan kaikessa rauhassa sohvalla päikkäreillä oman rakkaan Lellonan kans, niin mitä tekee tuo ipana?? Hyppää sohvalle ja tullee makkaan mun päälle! Hävytöntä, sanon ma! Kyllä vaan mopsipressan pitäs nyt ottaa kantaa tämmöseen mopsien oikeuksien ja mopsien polkemiseen.


Ja sitte seki on niin väärin, että mää en pääse olleskaa kattomaan Mutin vauvoja. Mamma on viritelly pikkukamarin ovelle aidantapasen ja meillä ei oo mittää asiaa sinne aidan kamarin puolelle. Tai jos välillä päästäänki sinne livahtaa, niin Mutti ajjaa meiät kyllä pois sieltä. Mutta onneksi keittiön puolella siinä oven suussa on halakolaatikko, jonka päälle voi hypätä ja kurkistella varovasti ovelta vauvoja.


Ylimmäinen lastenhoidonvalavoja ;)
Jahas, mammalle tarviiki antaa vähän noottia, kun on yön jäliltä noin likanen pissa-alunen pentulaatikossa, hyi hyi mamma!
Mää voisin kyllä niin ku mennä hoitaan noita vauvoja.. Jos mää oikein nätisti pyytäsin, niin ottaiskohan Mutti minut vaikka semmoselle työelämääntutustumisjaksolle taikka työharjotteluun.. Pitäshän mun päästä kokkeileen tuota vauvojen hoitamista, että ossaan sitte hoijella mun ja Anteron rakkautenhetelmiä joskus tulevaisuuvessa, hih.. ;)
Anterosta puhheen ollen, kyllä tuolla hanimussukalla on auktoriteettia! Ihailtavaa sellaista. Heti, kun Antero jyrähti täällä blogissa Iinekselle, että hampaattomana on hankala syyvä muuta ku velliä, niin johan jätti Iines mun posken rauhaan ja turvotus on laskenu. Soon kyllä etärakkaista parhain tuo mun ikuoma ihunainen Antero-hanipöö. *puspus ja halit päälle*
Viikonloppuja, kamut! Ja Lenne-tätille vähän näin etukäteen onnea huomisen synttärin johosta meiltä kaikilta! :) Ja huomista nimpparipäivää kotikotiin Pyöreän Pöydän kenneliin Iita-valkkarille ja Ida Johannalle :) sekä Rosedale-kennelin Iita-mopsille! :)
t. Tyy-ne, ihan maassa ;) Iineksen polokemana

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Rosedale Iita kiittää onnitteluista :)

Anonyymi kirjoitti...

Hih Tyyne toi polkemisjuttu onki jo vähä kinkkisempi homma. Meil kans toi Ipana, tai siis toi sun Armas Antero, välillä harrastaa tota polkemista ja kyse ei oo sit mistään polkupyörästä vaan mun presidentillisestä takalistostani, hih…

Mä voin kans tota Anteroo tutustuttaa tohon työelämään, jos vaiks ehtisin naimisiin ennen teiän häitä. Mä ku oon yhtä mustaa typyy katellu sillä silmällä, ni voi olla et ukkomieheks joutuu täs ryhtyy, hih… Ja ton Ipanan jyrähtelyistä. Ei oo tääl kotona jyrähtelyistä tietooka, ku enempi toi Antero on sellane Ulinaville, et välillä oikeen pahaa tekkee sen naukuminen. Mut ny mun pitää mennä hoitaa velvollisuuksii (lämmittää petiä), et mukavaa viikon alkuu vaan ja Anterolta isoista isoimmat pusuhaliterveiset.

marsu kirjoitti...

Ja meillä kans! Viivi on ihan kauhee polkemaan - tai myö sanotaan että se tassuttaa - tuota miun Petrii! Petri välistä urahtaa sille että paa kynnet piiloon niin sit saa tassuttaa mut eihän se Viivi mitään usko, on niin omapäinen kuin vain kissa voi olla!
Että koita kestää sen bostonilaisen polkemiset - onneks lopetti sen pureskelun, nih! Ja laita kolomena kappaleena se TET-jakson pyyntö sinne Mutin kansliaan, jos sie vaikka pääsisit sinne harkkaamaan vähäsen...