perjantai 2. toukokuuta 2008

Käytiinpä eilen mätsärissä!

Heipä hei, rakkaat blogini lukijat!

Vappu oli ja meni. Ja lämmintä oli! :)) Äiskä ja iskä juhlivat vappua sivistyneesti ;) kotona, mikä on kuulemma ihan tavallista. Jotain ne höpötti, että vappu on amatöörien juhla, mitä ikinä se sitten tarkoittaneekaan...

Eilen vapunpäivänä käytiin äiskän kanssa mätsärissä. Miska ja Kati olivat myös mukana. Vähän on meikätytöllä vielä hakusessa tuo kehäkäyttäytyminen, mutta kuulemma ihan hyvin esiinnyin, kun ottaa huomioon, että oltiin vasta kolmatta kertaa pappia kyytissä. ;) Ja äiskälaiskimushan ei ole kehdannut minua olleskaan kotona treenailla. Se luottaa aina siihen, että me mopsit ollaan kehässä luonnonlahjakkuuksia. ;) (Mikä on ihan totta! Tuula-äiskän huom.) Eikähän se mätsärireissu mikään turha reissu ollutkaan! Sain sinisen nauhan ja sitten sinisen saaneiden pienten pentujen kehässä tulin kolmanneksi! :)) Sain oikein ruusukkeen ja palkinnoksi sitten ruokakupin, puruluutikkuja, puruluun, nappulanäytepussin ja äiskälle grillikintaan ja patalapun (on kai se patalappu, vaikka siinä on omituinen tasku...? Mää kyllä luulen, että äiskä panee sen ensi jouluna seinälle ja kerää siihen meille tulleet joulukortit. :D Oli niin joulunpunasia nuo laput ja kintaat.) Äiskä ei ehtinyt kuvailemaan minua palkintoineni ennen kuin tänään, niin mää oon vähän jo jyrsiny tuota luuta ja syöny osan puruluutikuista. ;)






Mää oon edelleenki sitä mieltä, että meiän äiskä ei osaa ottaa valokuvia! Siis haloo?? Se laittaa sohvalle taustaksi tuollasen viltin, jossa on mun värisiä kuvioita (siinä on heppa). Siis eihän mun kauneuteni pääse tuollaisesta taustasta ensinkään oikeuksiinsa, vaikka se niin häikäisevää onkin! Että vähän vois miettiä, että missä sitä noita kuvia niin ku ottaa... Taidan passittaa tuon äiskän jollekin valokuvauskurssille..




Niin joo, meitä pieniä pentuja mätsärissä oli jotain 24 tai 25, että ei huono suoritus multa, vaikka ite sanonki. ;) Miska-eno sai pienissä aikuisissa punaisen nauhan ja punaisen saaneiden kehässä Miska pääsi moneen otteeseen vielä jatkoon, kun kisasta käteltiin porukkaa pikkuhiljaa pois. Ai että me Katin kanssa jänskätettiin, että kuis Miska-enon käy, kun se oli äiskän kans kehässä. Ja voi hitsin pimpula, Miska-eno käteltiin viimeisenä kehästä pois, eli siinä vaiheessa, kun kehässä oli enää viisi koiraa jäljellä. Jokaisessa kehässä sijoitettiin neljä parasta. Ai että mua harmitti Miska-enon puolesta! Mutta ei tuo tulos kyllä huono ollut, pieniä aikuisia oli kehässä nelisenkymmentä! =:o Loistavaa, eno-kulta!


Toi Miina-mamma on paisunut viikon aikana aivan valtavasti! =:o En tiiä tuleeko siitä ronsu vai valas vai mikä siitä loppupeleissä tulee, mutta mua kyllä jo vähän huolettaa, että joku kaunis päivä se räjähtää, sellaisen vappupallon näyttää Miina kyllä nielaisseen! Tämän päiväinen röllykkämahakuva löytyy tuolta Miinan omasta masuasukkiblogista.

Armi-ystävälle oikein paljon rakkaita synttärionnitteluja ja halauksia tänään olevan 1-vuotissynttäripäivän johdosta! Perässä tullaan. ;)




Oikein ihanaista, mukavaa, kivaa, hauskaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille Tyyne-faneille, erityisesti Anterolle! *pusipusi Antsu-kulta*


t. Tyy-ne, tuleva kehäkettu?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Oi Tyyne, sähän oot oikeen loistanu. Tässä sulle tuhat onnittelupusuu. Kyl mä oon ylpee susta. Mitenkähän mun käy tänään, ku mää meen kans näyttelee?

Jo on Miinalla masu, ihan uskomattoman ison vappupallon on Miina syöny.

Ja muuten siin vilttikuvassa sä olit niin kaunis, et mä en kyl nähny muuta kuin sut, oma söpöliini *smack*.

Mut ny mun pitää lähtee valmistautuu sinne näytelmään, et bye, bye, mun Tyyne armaani...