keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

Äiskän oma tohvelisankari

Elämä on epäreilua. Äiskällä on AINA niin kiire, ettei se jouda sihteeriköimään. Toisaalta, eipä meille nykyään mitään erikoista tapahukkaan, kun äiskä on vain töissä, töissä, töissä... *huoh*

Vaan tänään tapahtu! =:o Mein iskä tuli maalle! *tuuletuksia* Ja tiiättäkö, se toi tullessaan äiskälle kukkia ja tohvelit! Siispä äiskä nimittääki sitä nyt omaksi tohvelisankarikseen. :)) Niitä tohveleita sitä piti sitte ihmetellä läheltä...


...ja vähän kauempaaki...

Vaan mitenhän noille tohveliparoille käy, jahka Iines saa ne hampaisiisa.... Varmaan huonosti..
Antero, kultarakasmussukkaihanainen, alkasiksää MUN omaksi tohvelisankarikseni? *kaipaava huokaus ja PUSUJA!!*
Mutta niistä tohvelisankareista.. Oikeesti iskästä tosiaankin tekee tohvelisankarin vain se, että se toi äiskälle nuo ihanat tohvelit. :) Ja äiskä sanoo, että se vallan säälii semmosia ihmisiä, jotka alistuu olemaan oikiasti tossun alla. Vaikka jotkut muka sanovat, että parempi tossun alla ku taivasalla. Mutta kuitenki, äiskä on semmonen tasa-arvon ja tasavertaisuuden ja itsenäisyyden kannattaja. Ja niin määki Antero oon oikeesti, tuo äskönen oli niin ku vitsi. *pusipusi* Kyllä meillä Anteron kans tulee olemaan maaliman tappiin semmonen tasa-arvonen suhde, jossa me päätetään yhessä kaikista asioista eikä kumpikaan sorra tai alista toistansa. :) Näin äiskä on mulle opettanu ja kyllä meiän äiskä tietää!
Mutta mulla on nyt ISO huoli... *huokaus* Iskä aikoo oottaa Iinuksen mukkaan, kunhan lähtee takas kaupunkiin. Musta se ei oo puhunu mittää ja määhän kuolen tylsyyteen, jos Iinus lähtee yksin... Siispä me tehtiin Iinuksen kans diili, hih... Äiskä jätti iskän ja Iinuksen päikkäröimään meiän makkariin ja mää jäin Sallin ja Miinan kans keittiön puolelle. Mää kerkisin Iinekselle toimittaa, että vingu siellä oven takana kauheen surkeesti, että "Mullon ikävä Tyynee....!!" Ja niinhän se teki! Ja niin iskäki tuumas, että pari minuuttia erossa Tyynestä, niin Iineksellä on jo ikävä. Että mitenhän se raasu pärjää ens viikolla kaupungissa. Mutta mullahan on siihen ratkasu: otetaan Tyyne mukkaan. ;)))
Meiän Astrid on ollu vähän kipee.. :( Se on käyny kaks tovia lääkärissä, mutta nyt alakaa elämä onneksi voittaa: Astrid ei kakistele enää olleskaa, kun äiskä huristelee sen kaa töihin ja takas. :)) Mulla alko olla jo huoli, että joutuuko tuo Astrid-parka ihan saikulle, mutta ei hättää ennää. :) Jotaki pientä on vielä, että kyllä äiskä sitä vielä käyttää lääkärissä ennen vuositarkastusta, mutta pelistä ei neiti A oo ensinkää pois, vaan on kohta elämäsä kunnossa! :) Ja Astridki on nyt niin onnellinen, kun Esco tuli iskän kanssa sen luo kyllään. ;)
Mutta näkemisiin, kuulumisiin ja Antero-rakkaalle pusihalimisiin! *puspushalitus*
t. Tyy-ne

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mun oma Tyyne kaunokainen, kyl mä oon sun tohvelisankari tai vaiks vohvelisankari, jos sä vaan tahot, hih... ja kaikkia arvojakin kannatan, kun vaan saatais olla yhes *iso huokaus*. Mä jopa lupaan nuolla sun ruokakupin, ni osallistusin sit niiku niihin keittiöhommiin, ku heittiöhommiin must ei oliskaan *miljoona suukkoa mussukka pieni*.

Mut tieks Tyyne mitä? Meen tietoliikennekatastrooffi on pilannu ton Pressa Fonteron elämän ja mun on pakko turvautuu sun apuus, ku Pressa pelkää saavansa potkut kesken valtakautensa. Ja henkilökuntaa ku ollaan, ni voisiks sä kulta rakas vaivihkaa kattoo sielt sun sihteerikön muisteloista, löytyskö sielt niit pressapostin asennusohjeita. Mä kyl korvaan tän sulle sit, hih... arvaa vaan miten *punastuu*.

Mukavaa viikkoo sulle ja Kakulle. On teil aikamoiset salaliitot. Mut arvaa vaan, et oon mä mielissäni, ku sul on kuiteski naispuolisii seuraneitei, ni ei tarvi munka olla huolissani, hih... Ja Asterille terkkui, et koittaa parantuu...

Pusuhalausterkuin Umpirakastunut Antero

Anonyymi kirjoitti...

No niin, kultamussukka Anteroinen, maksua ootellessa.. hih.. ;) *punapunapuna* Me laitettiin äiskäsihteerin kans sun ja pressan äiskäsihteerille postia, että ei kai tässä muuta, ku jään ootteleen.. ;)) Ootellessa, halipusurutistuslipasumuisku omalle vohvelitohvelisankarille! *puspus*

Anonyymi kirjoitti...

Mun oma Tyyne Enkuli, kiitos (ja anopille kiitos tietty kaa). Tuolla se Pressa on ny onnessaan, ku sen maine on pelastettu.

Rakkauspusuja Tyyne Kultapieni, rakkauspusuja ;)

Anonyymi kirjoitti...

Tyyne, ihan hirveen paljon kauheesti pusuja naistenpäivän kunniaks (mä kyl kerroin iskälle, et tänään on Tyynenpäivä eikä mikään naistenpäivä, ettei mun tarttis alkaa tota äiskää ihmeemmin onnittelee). Ja Anopille iso nuolasu, slurps...